THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

ΓΥΝΑΙΚΑ....


Καρδιά μου.
Θύμηση μου.
Εσύ.
Σιώπα την θλίψη σου καρδιά μου.
Σβήσε θύμηση μου τα λάθει σου.
Σβήνω για σένα εγώ το κορμί μου,
Για να υπάρχεις ήλιε μου και μητέρα του ήλιου μου εσύ.
Καρδιά μου, στο αίμα σου μέσα είμαι το φώς,.
Και εσύ τα μάτια μου που βγάζουν φωτιά.
γή μου στο σύμπαν που πατώ,
και ανατολή μου.
Ζωή στα σπλάχνα μου στον άδη μου ζείς.
μα κάνε μου μιά χάρη,
Πέθανε,
πέθανε πριν πεθάνεις καρδιά μου,
και όταν πεθάνεις δέν θα πεθάνεις ποτέ,
πέθανε, μέσα στο νερό που σε ποτίζω,
πέθανε το εγώ σου,
και άσε την φωτιά σου στα σπλάχνα μου να ζεί,
εγώ ειμί η αγάπη,
και Θέλω να σε ακούω στην σιωπή.

Εγώ ειμί το ηλιοβασίλεμα του αιώνιου σου πρωινού.
Ακτίνες του ήλιου μου εσείς σιωπήστε.
Και εσείς νεκρά αστέρια μου φωτεινά ,
σβήστε τα φώτα, και ανάψτε το σκοτάδι.

Είμαι ο άδης σας και έχω της αγάπης σας την ζωή σε ματιά.

Δέσποινα μου, σε ευχαριστώ που σκότωσες την αλήθεια σου.
Τώρα είμαι ο άδεις,
Και εσύ η φωτιά της ζωής .
Μητέρα μου αθωνίτιδα παναγία ,γυναίκα μου.
Σ΄αγαπώ.
κάποτε μου ζήτησες μιά καρδιά που να μπορεί να αγαπήσει ολόκληρο το σύμπαν.
και εγώ σου χάρισα την δικιά μου.
απο τότε εσύ είσαι το σύμπαν μου,
και εσύ η καρδιά μου.
καρδιά μου,
σιώπα.
θέλω να ακούω την καρδιά σου.
και ο ήχος της φωτιάς σου, ακτίνες να λάμπουν στην δικιά σου καρδιά,
γή μου,
και της καρδιάς μου αναπνοή μου.
πεθαίνω αγάπη μου,
ξεψυχώντας τις ακτίνες μου στο κορμί σου,
δέν σε αγγίζω, απλά σε φωτίζω όπως ο ήλιος την γή.
και όπως η γή χαρίζει ζωή στου παραδείσου της την φύση,
έτσι και εμείς .
εσύ με γεννάς στα σπλάχνα σου ήλιε μου γή μου,
και εγώ νεκρός να ζώ για να υπάρχεις εσύ,
καρδιά μου,
θύμησή μου.
μάνα ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ.
δάκρυ μου φωτεινό,
άστρο της αιώνιας αυγής ,
ΣΑΓΑΠΩ
.

7 σχόλια:

bagie είπε...

Τα δυο κορμια σε μια ψυχη,η αγαπη η αληθηνη.Το αρεν και το θυλη,ο αδαμ και η Ευα.
Νεκρες ψυχες οι γυναικες,η ανασταση των ψυχων,το φως το αληθηνο.Ευα αναστησου και ο καρπος της αγαπης υπαρχει στην ψυχη σου.Τα λογια σου γεμιζουν ευλογια την καρδια μου και δινουν δυναμη σε καθε γυναικα-Παναγια να υπαρχει.Ο Αδαμ ανεστησε την Ευα,και ο θεος αγαπησε την γυναικα.Αγαπη στην θυληκη υποσταση.Το αρεν και το θυλη η ενωση των ψυχων.

artemis είπε...

Στην υλοποιηση του θεικου συμπαντος...
δεσμιδες φωτος,ψυχες αστερων
αιμα ουρανιο,εστεμενο απο ανεμο βασιλικο
ταξιδευωντας...

ενα χαμογελο στο πιο φωτεινο δακρυ
που νερο κυλα στην γη του παραδεισου.
Μαγεμενη Αγαπη στην καθοδηγηση των αγγελικων δυναμεων,την καρδια του ανθρωπου θεου.

Αφηνω στον ουρανο το σ`αγαπω,
δροσοσταλιδες,ας δροσισουν τους κηπους της καρδιας σου!

Ανώνυμος είπε...

Παιχνίδια της καρδιάς
Γράφει η Νότα Κυμοθόη
Αναρωτιέμαι πολλές φορές πως μπορεί να αγαπάει ο άνθρωπος και μετά να...παύει ν' αγαπάει...
Δηλαδή τι παιχνίδια είναι αυτά;
Ή αληθινή αγάπη δεν είναι ζάχαρη να λιώσει. Δεν είναι γυαλί να σπάσει.
Όταν η καρδιά αγαπάει, αγαπάει. Ακόμα και να τελειώσει μια συναισθηματική σχέση, όταν είχε αναπτυχθεί αγάπη, δεν ξεχνιέται ποτέ! Αλλά, άλλο αγάπη κι άλλο...έρωτας! Κι εδώ μπέρδεμα, μεγάλο μπέρδεμα. Γιατί έρωτας επιδερμικός δεν είναι έρωτας, αλλά...sex ξερό και ...μόνο ξερό για να φύγουν οι...πονοκέφαλοι! Σα να τρως ας πούμε...ένα...καλό φαγητό...!Ανάγκη του κορμιού! Αλλά αυτό δεν είναι αγάπη!
Οι άνθρωποι είναι επιδερμικοί, σκληροί και εύκολα πληγώνουν.
Δεν μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί κάποιον για να περνάει τις δύσκολες στιγμές του και μετά να του φέρεται άσχημα. Να τον πετάει ας πούμε σαν ρούχο στην καρέκλα...Ο τρόπος είναι...τρόπος! Κι αυτός ο τρόπος είναι η αρχή και το τέλος της αγάπης.
Όλα επιστρέφουν σε αυτόν πίσω. Ο πόνος επανέρχεται!
Δεν μπορεί κανένας να χρησιμοποιεί κανέναν

Ανώνυμος είπε...

LOGIA APO ENAN ANTHROPO MONADIKO !!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ola kataligoun ston idio panta kino paranomasth.ayto pou legete AGAPH .......... :):):)

Δέσποινα -Πάρνηθας είπε...

αγάπη Ιωάννη μου,
μου άνοιξες τα μάτια να δω την αγάπη,
μου έμαθες την ζωή και τον Ιησού χριστό,
μου 'έμαθες την πατίδα της ψυχής μου,
μου 'έδιξες Βασιλιά μου το Φω; !
σε ευχαριστώ Θεέ μου που μας χάρισες τον Ιωάννη, και είδαμε την αγάπη σου πατέρα μας Θεέ.

σε αγαπάμε γέροντα, Δέσποινα, Λευτέρης, Χρήστος, Νικόλαος και Σοφία, απο Κατερίνη.

Ανώνυμος είπε...

iperoxa logia kai dinata apo enan monadiko anthropo